środa, 13 lutego 2019

Kosmokoty rządzą!

Ferie ruszyły pełną parą...od poniedziałku poruszamy się w tematyce kociej. Z całej Dąbrowy zjechali się najmłodsi miłośnicy kotów. Opowiadamy o nich, oglądamy kocie kino (oczywiście w towarzystwie popcornu jak przystało na porządne biblioteczne kino).

Pierwsze dwa dni upłynęły nam na tworzeniu picturebooków do wiersza
Stanisława Jachowicza " Pan Kotek był chory". Sami zobaczcie co powstało:












Środa i czwartek upłynie nam na tworzeniu kocich figurek wyciętych z drewna.

W tym miejscu chciałyśmy serdecznie podziękować naszym kolegom z Działu Administracji za pomoc w wykonaniu szablonów;-)


 Efekty końcowe poznamy w czwartek...:-)





Tworzymy drapak i zabawki dla kotów...




Kocia matematyka....

 Planszówki rządzą ...



 Nasze drewniane koty...piękne:-)

 Kocia piniata...do ataku...!!!

 Najlepsi eksperci od kotów....Kochani dziękujemy za wspólny tydzień zabaw,pracy twórczej i wspaniałej atmosfery, którą tworzyliśmy.

 Nagrody ...:-)



I oczywiście codziennie słodki poczęstunek od rodziców i biblioteki dla dzieci...


3 komentarze:

  1. Gdy posiadamy kota to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się artykuł o kociakach w https://www.mojebielsko.pl/perskie-powinienes-wiedziec/ i jestem zdania, iż na pewno każdy z nas także tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdania, iż koty są wielce fajnymi zwierzakami i na pewno warto jest je mieć u siebie w mieszkaniu. Bardzo ciekawie opisano je w https://www.globewings.net/pl/zycie/kot-syberyjski-dla-kogo.html i ja myślę,że takie kociaki są naprawdę milutkie. W takiej sytuacji ja również myślę o tym aby adoptować jeszcze kolejnego kota do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń